1.

رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه‌ای

صفحه 5-22
محمدتقی تقوی فرد؛ عاطفه مهرپرورحسینی؛ شیما صالحی مقدم

2.

شناسایی و سطح‌بندی عوامل موثر بر بلوغ فناوری اطلاعات سازمان با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری و MICMAC فازی

صفحه 23-60
 نازیلا صدیقی؛ محمدرضا ثنایی

3.

مدل ریاضی انتخاب راهکارهای امنیتی در فرآیندهای کسب و کار

صفحه 61-94
سید احسان ملیحی؛ سمانه صدیقی

4.

طراحی الگوی بومی پیاده سازی اینترنت اشیا در شرکت های آزادراهی

صفحه 95-118
سید محمد میرمحمدی؛ اکبر بهادر

5.

تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی

صفحه 119-152
سعید آیباغی اصفهانی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ تقی وحیدی؛ بهناز دانشمند

6.

تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند

صفحه 153-184
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ هادی مرادی

7.

مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین

صفحه 185-204
قاسم بخشنده؛ سمیرا قشقایی

8.

پیش‌آمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی

صفحه 205-238
محمدرضا کوششی؛ صمد عالی؛ علیرضا بافنده زنده؛ سلیمان ایران زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login