1.

ارتباط میان حاکمیت پروژه و حاکمیت فناوری اطلاعات و اثر آن بر عملکرد پروژه

صفحه 5-38
مهدی جنیدی جعفری؛ محمدتقی تقوی فرد؛ محمدرضا تقوا

2.

تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل

صفحه 39-62
وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ عاطفه مهری بازقلعه

3.

پذیرش فناوری اطلاعات سبز با استفاده از چارچوب فناوری- سازمان- محیط در صنعت بانکداری

صفحه 63-94
منیژه حقیقی نسب؛ زهرا تقوی

4.

تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران

صفحه 95-136
مجید کلانتری؛ جلال حقیقت منفرد؛ محمد علی کرامتی

5.

طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات

صفحه 137-166
الهام وحیدی‌نیا؛ معصومه حسین‌زاده شهری؛ سید حمید خداداد حسینی؛ ندا عبدالوند

6.

ارزیابی فناوری‌های خودکاربری بر مبنای شاخص‌های استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی

صفحه 167-190
بهنام گلشاهی؛ ناهید درستکار احمدی؛ ناهید صادقی

7.

رویکردی ترکیبی از FMEA و تئوری خاکستری برای رتبه بندی ابعاد مدیریت ریسک امنیت اطلاعات

صفحه 191-214
محسن شفیعی نیک آبادی؛ سمانه طوقی؛ امیر حکاکی

8.

مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران

صفحه 215-246
رضا یوسفی زنوز؛ سید سجاد نجفی اصفهانی؛ ابراهیم کولیوند

9.

طراحی مدل هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد داده‌-بنیاد

صفحه 247-272
فرج الله رحیمی؛ محمدحسن بقالی‌نژاد شوشتری؛ مهدی نداف

10.

مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی

صفحه 273-302
ثریا بختیاری بستاکی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ علی حمیدی زاده؛ رسول ثانوی فرد

11.

سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء

صفحه 303-344
محمد برادران؛ عباس طلوعی اشلقی؛ محمدعلی افشار کاظمی؛ محمدرضا معتدل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login