1.

توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته

صفحه 1-37
الهام فاضلی ویسری؛ محمد جواد تقی پوریان؛ قیدر قنبرزاده؛ رضا طاولی

2.

تحلیل عملکرد و بهبود فرایندهای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش با رویکرد فرایندکاوی: مطالعه موردی فرایندهای ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن

صفحه 37-71
احسان الله خوشخوی نیلاش؛ علیرضا تمجید یامچلو؛ رویا راد

3.

الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران

صفحه 71-113
مهدی سلطانی نژاد؛ کیامرث فتحی هفشجانی؛ غلامرضا هاشم زاده خوراسگانی؛ ابوتراب علیرضائی

4.

طراحی مدل جامع کاربردپذیری وب‌سایت بانکداری اینترنتی

صفحه 113-157
آزاد شیبانی؛ مسعود کیماسی؛ رزا هندیجانی؛ محمدصالح ترکستانی

5.

تأثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکت‌ها با تاکید بر شرکت‌های جدید

صفحه 157-182
وهاب رستمی؛ لیلا رضائی؛ زینب بازرگانی

6.

یک رویکرد جدید برای شناسایی سرقت ادبی با استفاده ازآتوماتای یادگیرسلولی و برچسب گذاری نقش معنایی

صفحه 183-209
رضوان یعقوبی؛ مهدی یعقوبی؛ حسن ختن لو

7.

تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای)

صفحه 189-209
فاطمه رحیمی؛ محمد وحید سبط؛ نسیم غنبر تهرانی

8.

توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری

صفحه 209-243
مقصود امیری؛ ایمان رئیسی وانانی؛ سید حسین رضوی حاجی آقا؛ ترانوش جعفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login