1.

شناسه نشریه، سال شانزدهم ـ شماره 54 – تابستان 1400


2.

تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر هویت یابی و عجین شدگی کارکنان هتل ها؛ نقش تعدیل کننده حمایت سازمانی

صفحه 11-39
مهدی یزدان شناس

3.

بررسی و تحلیل سطح مسئولیت پذیری کارآفرینان گردشگری روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود)

صفحه 41-73
حمید شایان؛ حمدالله سجاسی قیداری؛ فهیمه جعفری

4.

شناسایی عناصر تجربه‎ی مطلوب صرف غذاهای محلی در گردشگری

صفحه 75-94
زهره دهدشتی شاهرخ؛ پدرام جاهدی

5.

تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان)

صفحه 95-126
سعید سعیدا اردکانی؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ فرزانه ضرابخانه

6.

تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل و مدل‌سازی اثرات آن بر توسعۀ پایدار گردشگری مورد پژوهی: نواحی گردشگری شیت- ولیدر و شیرین‌سو، شهرستان طارم

صفحه 131-158
محمدجواد عباسی؛ ژیلا سجادی؛ علی عبدالهی

7.

شناسایی رویه های ضدرقابتی در بازار گردشگری، مطالعه موردی: دفاتر خدمات سفر و گردشگری شهر تهران

صفحه 159-202
ام البنین رضاخانی؛ زهرا نادعلی پور؛ مینا حسینی

8.

موانع توسعه گردشگری ورزش‌های‌آبی-ساحلی در ایران

صفحه 203-234
محبوبه عابدی؛ فرزام فرزان؛ مرتضی دوستی؛ افشار هنرور

9.

تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تأثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری

صفحه 235-277
مریم اخوان خرازیان؛ فاطمه درمنکی فراهانی

10.

عوامل مؤثر بر پذیرش واقعیت مجازی در گردشگری (براساس مدل پذیرش فناوری)

صفحه 279-311
عبدالهادی درزیان عزیزی؛ نیلوفر هادیانفر؛ عالیه مالکی

11.

واکاوی پیامدهای منفی گردشگری پزشکی به منظور توسعه پایدار این بخش (موردمطالعه: استان کرمانشاه)

صفحه 313-346
نادر نادری؛ رسول یزدانی؛ شهین بهور

12.

ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد)

صفحه 347-374
سید مهدی جلالی؛ فریز طاهری کیا؛ زهرا عطف؛ ایمان قاسمی همدانی

13.

نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری

صفحه 375-409
آرمین گلی؛ علی قلی پور سلیمانی؛ نرگس دل افروز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login