1.

شناسه نشریه، سال شانزدهم ـ شماره 55 – پاییز 1400


2.

دستورگذاری مسائل گردشگری در فرایند خط‌مشی‌گذاری عمومی ایران

صفحه 11-40
فرانک رنجبر متعلق؛ رضا واعظی؛ محمود ضیائی؛ داود حسین پور

3.

واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی

صفحه 41-77
فاطمه بقایی نیا؛ محمد شاکر اردکانی؛ ناهید امراللهی بیوکی؛ علی بهجتی اردکانی

4.

شبکه مضامینِ تجربه میهمانان هتل با استفاده از تکنیک متن کاوی (مورد مطالعه: هتل‌های چهار ستاره شهر تهران)

صفحه 79-104
کبری بخشی زاده برج؛ امید سلیمان زاده؛ محسن فکور یوسف‌آباد

5.

تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی پژوهش‌های منتشر شده در زمینه رسانه‌های اجتماعی و گردشگری

صفحه 105-138
سارا ایلچی؛ امیرسالار ونکی؛ مصباح سیوندیان

6.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل ریسک و تدوین استراتژی مدیریت آن در گردشگری ایران با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی

صفحه 139-163
حامد فلاح تفتی؛ میرمحمد اسعدی؛ جمیله قاسملوی سلطان آباد

7.

ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایندهای ورود موفق کارآفرینان به حوزه بوم‌گردی

صفحه 165-200
محمدرضا فلاح؛ ابوالفضل حاتمی ورزنه؛ طاهره رضایی

8.

بررسی توجه مصرف‌کننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم

صفحه 201-232
محسن نظری؛ روزا هندیجانی؛ زینب محمدی؛ سعیده اسماعیلی

9.

راهکارهای توسعه ظرفیت‌های گردشگری پایدار روستایی در شهرستان خرم‌آباد

صفحه 233-256
رضا موحدی؛ فاطمه سپهوند؛ مهدی رحیمیان

10.

الگوی توسعه گردشگری ورزشی پایدار با رویکرد ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی

صفحه 257-291
رضا موسوی؛ مریم امیدی نجف آبادی؛ مهدی میردامادی؛ سیدجمال فرج الله حسینی

11.

شناسایی عوامل موثر بر ادراک گردشگران روستایی از ریسک مخاطرات محیطی و تاثیر آن بر رفتار سفر گردشگر (مطالعه موردی: روستاهای بخش طرقبه، شهرستان بینالود)

صفحه 293-318
عطیه گروسی؛ طاهره صادقلو

12.

تحلیل نقش توسعه گردشگری خلاق شهری در افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان

صفحه 319-355
مهدی مسیبیان ریزی؛ سمانه مسیبی

13.

بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی)

صفحه 357-388
مریم ساریخانی خرمی؛ میثم شفیعی؛ بهمن حاجی پور؛ مرتضی سلطانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login