1.

الگوی ساختاری ارتباط میان سبک دلبستگی و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای امید

صفحه 1-22
منصوره حاج حسینی؛ الهه هدایتی؛ مسعود غلامعلی لواسانی

2.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی موضوعات عملی انتقالی در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای با رویکرد سازنده‌گرایی

صفحه 23-56
صابر عظیمی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور

3.

رابطۀ هدف گزینی اجتماعی و سازگاری با مدرسه:نقش واسطه ای نشخوار فکری، همدلی و بخشایش

صفحه 57-92
اکبر نصیری؛ امید شکری؛ جلیل فتح آبادی؛ مسعود شریفی

4.

تبیین مدل ساختاری شادکامی معلمان بر اساس خردمندی و بخشش

صفحه 93-119
مسلم دانش پایه؛ عزت اله قدم پور؛ فضل الله حسنوند؛ سجاد میریانی

5.

طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن

صفحه 121-143
محمد قاسمی ارگنه؛ فاطمه نیکخو؛ مجید فیروزکوهی برنج آبادی؛ صمد عظیمی گروسی

6.

بکارگیری رویکرد پاسخ به مداخله در آموزش دانش آموزان با مشکلات ویژه ریاضی و بررسی تجارب شرکت کنندگان: یک پژوهش ترکیبی

صفحه 145-174
سهیلا صفری؛ احمد عابدی؛ سالار فرامرزی

7.

رابطه شایستگی اجتماعی، آخرت نگری با بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای ، بلوغ عاطفی و اخلاقی نوجوانان در مدارس

صفحه 175-212
مریم برهمن؛ محبوبه موسیوند

8.

تاثیر آموزش مهارت حل مسئله اجتماعی بر عملکرد تحصیلی و مشکلات عاطفی رفتاری درونی سازی شده و برونی سازی شده دانش آموزان ابتدایی

صفحه 213-251
فائزه پورقربان گورابی؛ نرگس باباخانی؛ فرح لطفی کاشانی

9.

الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصی‌سازی یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد

صفحه 253-287
فاطمه نادری؛ محسن آیتی؛ احمد خامسان

10.

اثربخشی یادگیری معکوس بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در درس ریاضیات

صفحه 289-316
حافظ صاحب یار؛ غلامرضا گل محمدنژاد؛ عیسی برقی

11.

رابطه علّی سبک های دلبستگی (ایمن، ناایمن و اجتنابی)، خودکارآمدی و خوشبینی با رضایت از زندگی از طریق میانجی گری استقلال عاطفی

صفحه 317-352
زیبا مرادی؛ کبری کاظمیان مقدم

12.

تأثیر آموزش مهارتهای حل مسأله و ارتباط در کلاس بر هیجانهای تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه

صفحه 353-374
صفیه جانباز لیلی؛ فرشته گل پرور؛ عباس صادقی

13.

تاثیر بازی‌های آموزشی-ورزشی و حرکات ریتمیک بر مهارت‌های ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

صفحه 375-404
لیلا ذوقی؛ ابوالفضل گودرزی؛ مریم رجبی نژاد

14.

تاثیر موک بر یادگیری و یادداری درس قرآن کریم دانش‌آموزان دختر سال نهم شهر تهران

صفحه 405-423
سعید مذبوحی؛ فاطمه تلافی داریانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login