1.

ارائه مدل شهرت رسانه‌ای کانال‌های پیام‌رسان خبری با رویکرد داده بنیاد

صفحه 36-1
پریسا نظامی؛ سید مهدی شریفی؛ عباس نرگسیان؛ مهران رضوانی

2.

مقایسه تحلیل مفاهیم سواد رسانه ای و سواد رایانه ای در پایگاه وب آو ساینس

صفحه 65-37
راضیه فرشید؛ فائزه سادات بحرالعلومی طباطبائی؛ نصرت ریاحی نیا

3.

چالش های اخلاقی پدیدار شده در ژورنالیسم واقعیت مجازی

صفحه 105-67
فرید محمدی؛ سیدوحید عقیلی؛ محمد جواد (مجید) رضاییان

4.

ارتباط بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبک‌های یادگیری آن‌ها

صفحه 126-107
صادق حامدی نسب؛ حمیده پاکمهر؛ علی عسگری

5.

نمایش جنسیت در بین کاربران اینستاگرام: رویکرد اجرای جنسیت (مطالعه موردی پیج‌های ماشین باز)

صفحه 153-127
فاطمه گلابی؛ محمد عباس زاده؛ توکل آقایاری هیر؛ سجاد مسگر زاده

6.

مقایسه‌ی ویژگی‌های روانشناختی دانش‎آموزان دبیرستانی درگیر در فضای مجازی و دانش‎آموزان معمولی

صفحه 180-155
کامران شیوندی؛ فضل الله حسنوند؛ مریم عبدالهی مقدم؛ محمود کوشکی

7.

مقایسه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی، سبک های دلبستگی و خودشناسی در بین دانشجویان دختر و پسر

صفحه 206-181
یداله قاسمی پور؛ فریبا سعیدی

8.

راه‌های تشخیص اخبار جعلی در رسانه‌ها از نظر متخصصان و حرفه‌ای های ارتباطات

صفحه 233-207
کریم شعبانی؛ علی گرانمایه پور؛ شهناز هاشمی

9.

تغییر یا تخریب دنیای متن در بازی رایانه‌ای؟! (بررسی اقتباس از شاهنامه در بازی رایانه‌ای سیاوش بر بنیاد نظریة اقتباس لیندا هاچن)

صفحه 256-235
مینا بهنام

10.

تاثیر اعتبار شبکه‌های اجتماعی بر باورپذیری اطلاعات آنها از طریق متغیر میانجی تخصص فردی در میان دانشجویان دانشگاه تبریز

صفحه 256-235
هاشم عطاپور؛ افشین حمدی پور؛ سمیرا بی پروای سراب

11.

نقش شبکه‌های اجتماعی در شیوع بیماریهای پر خطر جنسی (با تاکید بر والدین کاربر)

صفحه 323-291
پریناز تقوی؛ حسین آقاجانی مرساء

12.

عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی گردشگران به سایت های شبکه اجتماعی

صفحه 349-325
سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ مهدی کروبی؛ نجمه غریبی؛ مهشید ناسوتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login