1.

توئیتر به مثابه حوزه عمومی؛ نقش بروکرها در کاهش قطبیدگی توئیتر فارسی(مورد مطالعه: ترور سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی)

صفحه 46-1
امیر محمد قدسی؛ سید جمال‌ الدین اکبرزاده جهرمی

2.

بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا

صفحه 76-47
سام محمدپور؛ یونس شکرخواه

3.

الگوی ترویج صفحه‌نمایش دوم جهت افزایش تعامل مخاطب با محتوا

صفحه 108-77
سمیه لبافی؛ علی اصغر کیاء؛ امرالله تقوا

4.

مدل سازی تاثیر رسانه های اجتماعی در بازنمایی هویت ایرانی– اسلامی زنان

صفحه 141-109
بهناز رهبر مهرپو؛ احتشام رشیدی؛ ابوالفضل دانایی

5.

عنوان:تبیین جامعه شناختی مصرف شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ایلام)

صفحه 173-141
سعداله عزتی؛ ذبیح اله صدفی

6.

تحلیل تفسیری معنای تلفن همراه در زندگی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان

صفحه 209-173
رضا همتی؛ احسان آقابابایی؛ فائقه اسماعیلی

7.

حریم‌شکنی‌های فرهنگی سایبری و ابزار کنترل اجتماعی ادراک‌شده در میان کاربران ایرانی اینستاگرام

صفحه 247-211
شلاله معراجی اسکوئی؛ کامران محمدخانی؛ علی دلاور؛ علی اکبر فرهنگی

8.

شناسایی مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سیاسی کاربرانِ شبکه‌های اجتماعی در ایران

صفحه 274-249
شیلا باباخانی؛ نسیم مجیدی؛ عباس اسدی

9.

‌گونه‌شناسی فرایندهای نظارت سیاسی دمکراسی در بستر ارتباطات دیجیتال ‌

صفحه 300-275
حسینعلی کلهر؛ سید حسین ملکوتی هشتجین؛ محمد مظهری؛ آیت مولائی

10.

شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند

صفحه 332-301
مونا جامی پور؛ سید محمدباقر جعفری؛ ریحانه عصاریان

11.

بررسی تأثیر سبک زندگی مجازی محور بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه

صفحه 362-333
حسن مومنی؛ مرجان آل بهبهانی

12.

نقش شبکه‌های اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی دانشجویان

صفحه 391-363
فرزین فرحبد؛ مژگان عبداللهی کلورزی؛ مرتضی لطف الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login