1.

تأثیر هزینه مبادله بر برون‌سپاری و نوآوری باز در شرکت‌های فناور

صفحه 1-26
محسن مطیعی؛ مینا اسماعیلی؛ داود حسین پور

2.

شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی

صفحه 27-54
لیلا جراحی؛ زین‌العابدین امینی سابق؛ احسان ساده؛ علیرضا افشارنژاد

3.

تبیین رابطه عوامل تأثیرگذار بر فرآیندهای زنجیره تأمین مواد غذایی زود فاسدشدنی مبتنی بر اینترنت اشیا ابری

صفحه 55-85
فاطمه ثقفی؛ محمدرضا تقی زاده یزدی؛ صدیقه رضائیان فردویی؛ منصوره حورعلی؛ بنفشه خانی

4.

بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد

صفحه 87-114
وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ غزل گلشن

5.

مدل‌سازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA)

صفحه 115-152
محمدعلی طحانیان؛ مجتبی رمضانی؛ احمد قاسم‌زاده خسروشاهی؛ موسی رضوانی چمن‌زمین؛ سیروس فخیمی آذر

6.

ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد

صفحه 155-187
پروین افشار؛ محمد جلیلی؛ علیرضا عقیقی

7.

مدلی برای تدوین نقشه راه فناوری صنعت نسل 0.4 با رویکرد مدیریت هوشمند در صنایع تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی

صفحه 189-220
شیرین کرباسی؛ غلامرضا هاشم زاده خوراسگانی؛ عباس خمسه؛ کیامرث فتحی هفشجانی

8.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر پذیرش هوش مصنوعی در بخش دولتی و خصوصی

صفحه 221-254
احرام صفری؛ علی‌اصغر انصاری

9.

مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین

صفحه 255-292
کاملیا امامی؛ بهرام خیری؛ ماندان مؤمنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login