1.

نقش برنامه‌های واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرف‌کننده

صفحه 1-29
علی آتش‌سوز؛ پریناز رحمانی

2.

شناسایی موانع پیش‌روی تحول دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب

صفحه 31-66
مهدی حمیدی؛ سیدسروش قاضی نوری؛ محمد نقی زاده؛ ناصر باقری مقدم

3.

مدلی برای کسب‌وکار پلتفرمی در مرحله‌ی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران

صفحه 67-99
طالب بالنده؛ مهدی ابراهیمی

4.

بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران

صفحه 101-129
حسین حاجی‌پورفرد؛ بهزاد سلطانی؛ عباس طلوعی اشلقی؛ سیدحبیب‌الله طباطباییان

5.

سیستم‌های‌خدمت-محصول (PSS): تجزیه‌وتحلیل کتاب‌سنجی و ساختار شبکه تولیدات علمی

صفحه 131-185
سیدمحمد سجادیان

6.

تأثیر کیفیت اطلاعات و بازی‌نمایی سبز بر اعتماد مصرف‌کننده محصولات فرهنگی

صفحه 187-216
سید نورالدین محمودی

7.

چارچوب جامع انتخاب ارائه‌دهندگان خدمات ابری (CSPs) با استفاده از رویکرد فراترکیب

صفحه 217-256
مریم السادات مظاهری؛ چنگیز والمحمدی؛ علیرضا پورابراهیمی؛ مهناز ربیعی

8.

توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین

صفحه 257-298
محمد رضا تقوا؛ ایمان رئیسی وانانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مانا شاکرین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login