1.

شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب

صفحه 1-38
سید رسول حسینی؛ ساحل فرخیان؛ هادی تقوی

2.

کشف و تحلیل فرآیند خرید در یک سازمان پروژه محور به کمک فرآیندکاوی

صفحه 39-81
المیرا درزی؛ مهرداد آقا محمد علی کرمانی؛ مصطفی جعفری

3.

تشخیص اجتماع در شبکه های اجتماعی با رویکرد یادگیری عمیق

صفحه 83-112
منیره حسینی؛ الناز گلوی

4.

راهکارهای ارتقای عملکرد سیستم‏های توصیه ‏گر مکان مورد علاقه به گردشگران (POI)

صفحه 113-143
سمانه شیبانی؛ حسن شاکری؛ رضا شیبانی

5.

توسعه نمونه-سازه برای مدل کسب و کار پلتفرم های داده بازار

صفحه 145-189
فاطمه محمدنژادچاری؛ جهانیار بامداد صوفی؛ ایمان رئیسی؛ مقصود امیری

6.

طراحی مدل پارادایمی شایستگی های شغلی مشاورین کسب وکارهای آنلاین و پیامدهای آن

صفحه 191-224
نفیسه رفیعی؛ زهرا ذاکری نصرآبادی؛ نیکتا ری شهری زاده

7.

نقش متقابل مهندسی نرم‌افزار مدل‌رانده و سکوی توسعه‌ی کم‌کد

صفحه 225-257
لیلا صمیمی دهکردی؛ عباس حری

8.

طراحی مدلی برای تاثیر نوآوری بر عملکرد بازار وب سایت های خرید آنلاین با رویکرد تحلیل روایت

صفحه 259-287
سحر مساح چولابی؛ کامبیز شاهرودی؛ نرگس دل افروز؛ یلدا رحمتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login