1.

مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی

صفحه 50-1
صدرا خسروی؛ مسعود کوثری

2.

مردم نگاری فرهنگ شبکه ای کاربران ایرانی اینستاگرام

صفحه 80-51
علی اصغر کیاء؛ مرسده نیک بخش

3.

نقش رسانه‌های نوین در سبک زندگی سلامت‌محور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی)

صفحه 121-81
الهه رحمانی؛ سیدرضا نقیب السادات؛ مسعود تقی آبادی

4.

از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی

صفحه 174-123
سمانه کوهستانی؛ فردین علیخواه؛ نادر افقی؛ هدی حلاج زاده

5.

عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتس‌آپ به جای مهاجرت به پیام‌رسان‌های داخلی پس از فیلتر تلگرام

صفحه 222-175
مرضیه رحیمی؛ مهدی محمدی نسب

6.

تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی

صفحه 247-223
منوچهر نادری ورندی؛ ویدا شقاقی؛ پانته آ فرودی؛ شهلا رقیب دوست؛ محمدتقی تقوی فرد

7.

طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری

صفحه 280-249
طاهر روشندل اربطانی؛ وحید عقیلی؛ مهدی معتمدی

8.

مطالعات رسانه‌های نوین در دانشگاه‌های هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی

صفحه 322-281
مهدی مهدوی زاهد؛ زهرا محقق معین

9.

شناسایی مولفه های تأثیرپذیری سیاست گذاری رسانه ای از داده های پارادایمیک فضای مجازی

صفحه 361-323
ابراهیم احراری؛ زهرا خرازی محمدوندی آذر؛ نسیم مجیدی قهرودی

10.

شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون

صفحه 390-363
مرتضی موقر؛ زهرا کاظمی سراسکانرود

11.

ارائه الگوی تأمین مالی شرکت‌های نوپای حوزه تماشای آنلاین

صفحه 424-391
محمد توحیدی؛ مریم کاشانی

12.

کارکردها و موانع استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مدیریت آموزشی

صفحه 454-425
زهرا جعفرپور مرزونی؛ علی خورسندی طاسکوه؛ علیرضا عبدالهی نژاد

13.

نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان)

صفحه 492-455
نجمه کریمیان طالخونچه؛ نفیسه صدر ارحامی؛ اکرم حمیدیان؛ فرحناز مصطفوی کهنگی

14.

تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوه‌های اقناعی متداولِ اشتراک‌گذاری پیام در شبکه‌های اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان)

صفحه 548-493
پروین جوانبخت؛ رضا اسماعیلی؛ فائزه تقی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login