1.

تاثیر رسانه‌های نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ)

مهدی بیگدلو

2.

قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی

غلامرضا کمری؛ عباس اسدی؛ امیرحسام اسحاقی

3.

پنداشت مردم تهران از سلبریتی‌ها در عصر رسانه های مجازی

احمد پاکزاد؛ سید نورالدین رضوی زاده؛ محمد رضا کلاهی

4.

تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازه‌های مدل پذیرش فناوری دیویس

محمد احمدی ده قطب الدینی؛ محمد شرفی؛ اکبر جدیدی محمد آبادی

5.

زمینه‌های پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط(SME)

فاطمه معصومی؛ حسن بیابانی؛ ملیحه سیاوشی

6.

طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی

معصومه بابایی؛ ابوالفضل دانایی؛ فرشاد فائزی رازی

7.

دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی

محمدحسن شیخ الاسلامی؛ داود رضاپور

8.

تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران

آتوسا رستم‌بیک تفرشی

9.

رسانه‌های خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران

مهدی لطیفی شیره جینی؛ محمود افروز

10.

کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا

صفحه 396-349
حسین کرمانی؛ امیرعلی تفرشی؛ امیر محمد قدسی؛ علیرضا بیات ماکو؛ علی آتش زر

11.

مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه

فریبا سیدان؛ فاطمه انگورج تقوی

12.

تحلیل تجربه زیسته ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام

فرید گنجی؛ سردار محمدی

13.

نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوج‌های مراجعه کننده به دادگاه خانواده

صفحه 510-475
فرید احمدراد؛ محسن جدیدی؛ محمدباقر صابری زفرقندی؛ سمانه السادات سرکشیکیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login