1.

مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی

صفحه 1-38
سیده مریم میرشریف؛ اکبر عالم تبریز؛ علیرضا موتمنی

2.

واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی

صفحه 39-69
میثم امین زاده واحدی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ بیت اله اکبری مقدم

3.

هوش مصنوعی و آینده پیشرفت علمی: گذار از علم عادی به علم پساعادی

صفحه 71-116
محمد حسینی مقدم

4.

مدلی برای بلوغ هوشمندی کسب‌وکار در حوزه مراقبت‌های سلامت بر پایه ترکیب روش‌های دلفی و DEMATEL-ANP

صفحه 117-156
مهناز سعیدی ممقانی؛ محمدجواد ارشادی؛ آرمان ساجدی نژاد

5.

توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال

صفحه 157-201
مهدی الیاسی؛ مقصود امیری؛ سید سروش قاضی نوری؛ ندا جمهری

6.

شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند

صفحه 203-231
مهدی فسنقری؛ محمد عصاریان

7.

مدل ارزیابی سیستم‌های اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمان‌های ورزشی

صفحه 235-264
مجید ثابت راسخ؛ مهدی سلیمی؛ قاسم رحیمی

8.

عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانک‌ها با فین‌تک‌ها

صفحه 265-311
علیرضا رضانژاد کوخدان؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ محمد حسن ملکی؛ مجید زنجیردار

9.

مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق

صفحه 313-346
یعقوب احمدلو؛ علیرضا پورابراهیمی؛ جعفر تنها؛ علی رجب زاده قطری

10.

مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی

صفحه 347-389
جواد کشوری کامران؛ محمد علی کرامتی؛ عباس طلوعی اشلقی؛ سیدعبدالله امین موسوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login