1.

طراحی هستان‌شناسی اشیای یادگیری الکترونیکی براساس استاندارد فراداده شیء یادگیری در مخازن سازمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران

صفحه 1-34
لیلا عربگری؛ معصومه کربلاآقایی کامران؛ زویا آبام؛ عاطفه شریف

2.

اهمیت نقاط دستیابی به منابع اطلاعاتی دیجیتال از دیدگاه پژوهشگران علوم انسانی: مطالعه موردی اعضای هیئت‌علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

صفحه 35-62
حمیدرضا رادفر

3.

مطالعه جامعه‌شناختی نقش جمع‌گرایی فرهنگی در اشتراک دانش (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز)

صفحه 63-84
داود قاسم زاده؛ محمد باقر علیزاده اقدم

4.

هستی‌نگاری راویان ضعیف؛ کاوشی در دلائل تضعیف

صفحه 85-118
فرحناز افضلی قادی؛ فریبرز خسروی

5.

شناسایی ابعاد و طراحی مدل مدیریت پنهان‌سازی دانش با استفاده از رویکرد فراترکیب

صفحه 119-160
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ غلام رضا مالکی فارسانی؛ الهه مشرف قهفرخی؛ سمیه شاه بندری قوچانی

6.

اضطراب اطلاعاتی و حدودوثغور آن: مطالعه‌ای به روش مرور نظام‌مند

صفحه 161-198
علی ایمان زاده؛ نعیمه بیرام پور باسمنج؛ مریم مرندی حیدرلو

7.

سازوکاری برای مدیریت زمان و افزایش دقت اطلاعات هنگام استفاده از کتابخانه سلنیوم

صفحه 199-225
فرناز تقی زاده کورایم؛ محمدرضا کاباران زاد قدیم؛ سیدعبداله امین موسوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login