1.

اثربخشی برنامه توانمندسازی شناختی با رویکرد بدنمندی بر بهبود مهارت‌های پیشاریاضی و حافظه فعال دیداری-فضایی در کودکان پیش‌دبستانی

صفحه 1-23
مبینا غفوری؛ سعید رضایی؛ مهدی دستجردی کاظمی؛ زهرا رحیمی

2.

اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرح‌واره بر خودتنظیمی هیجانی و ادراک طردوالدینی نوجوانان نابینا

صفحه 79-105
فاطمه سعیدی؛ شهناز خالقی پور؛ فاطمه طباطبایی

3.

مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن و آموزش روش فنوگرافیکس بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن

صفحه 107-144
حمیده اداوی؛ عزت اله قدم پور؛ محمد عباسی

4.

بررسی اختلالات اعتیادی ناشنوایان و کم‌شنوایان: یک مرور سیستماتیک

صفحه 145-186
علی بهشتی مطلق؛ محمد نریمانی

5.

اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر نقص‌توجه و تکانشگری دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص‌توجه بیش‌فعالی

صفحه 169-203
فاطمه نورکجوری؛ نرگس پورطالب؛ الناز موسی نژاد

6.

مقایسه تنیدگی والدگری و سرمایة روان‌شناختی والدین کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی، نافرمانی مقابله‌ای و کودکان بهنجار

صفحه 205-230
ستاره حداد کاشانی؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ عباس ابولقاسمی

7.

مقایسه شایستگی هیجانی، حل مسئله اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان دارای مشکلات رفتاری برون‌نمود و دانش‌آموزان عادی

صفحه 249-278
محمد رضا رسولی نژاد؛ ندا ملکی فاراب؛ محبوبه طاهر؛ معصومه سعیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login