1.

الگویی برای بکارگیری رایانش ابری در کسب وکارهای کوچک و متوسط

صفحه 1-36
محسن اعظمی؛ محدثه نادرشاهی؛ علی اصغر مباشری؛ سیده ناهید حسینی

2.

واکاوی عوامل موثر بر رصد فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی در شرکت های فناوری محور

صفحه 37-76
شیوا سادات قاسمی؛ عباس خمسه؛ سیدجواد ایرانبان

3.

شناسایی عوامل موثر بر مدیریت و ساماندهی کسب و کارهای مبتنی بر تجارت الکترونیک از طریق رویکرد فراترکیب

صفحه 77-118
پیمان غفاری آشتیانی؛ مریم غیاث آبادی فراهانی

4.

نقش فناوری واقعیت افزوده در تکامل بازاریابی: یک مطالعه مرورسیستماتیک و تحلیل بیبلیومتریک

صفحه 119-157
فهیمه ماه آورپور؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه

5.

راهبرد پایدارسازی مدل‌های کسب‌وکار اَبری: راهنمای کاربردی بر اساس شناسایی و تحلیل شکست‌های آبشاری

صفحه 159-206
مریم نورائی آباده؛ سهیلا زرین جوی الوار؛ ثریا بختیاری بستاکی

6.

تحلیل تاثیر فناوری‌های تحول دیجیتال بر بهبود عملکرد کسب و کار با استفاده از روش‌های تحلیل پیشرفته متن

صفحه 207-253
محمد‌امین یالپانیان؛ ایمان رئیسی وانانی؛ محمد تقی تقوی فرد

7.

استخراج و مصورسازی نقشه دانش داده کاوی در تحقیقات کووید-19

صفحه 255-281
رویا آباده؛ علیرضا حسن زاده؛ شعبان الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login