1.

رفتار خریداران و تصمیم گیری خرید با فناوری واقعیت افزوده در کسب‌وکارهای مجازی B2C: مرور بیبلیومتریک و تحلیل محتوا

صفحه 1-52
فهیمه ماه آورپور؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه

2.

پس‌آیندهای خط‌مشی بانکداری دیجیتال در نظام بانکی کشور: واکاوی خروجی‌ها و اثرات بلندمدت

صفحه 53-90
هما صوفی؛ حبیب رودساز؛ داود حسین پور؛ حسین اصلی‌پور

3.

تصمیم کاوی در فرآیندهای فناوری اطلاعات- مطالعه موردی فرآیند تبدیل شناسایی ایده‌های جدید

صفحه 91-128
مهری چهره پاک؛ عباس طلوعی اشلقی؛ کامران محمدخانی

4.

طراحی یک الگوی مفهومی برای مدیریت کسب و کار هوشمند سبز در بنادرکشور

صفحه 129-172
آرین ستاره تبریزی؛ علی محتشمی

5.

تبیین ویژگی‌های دانشگاه دیجیتال: مرور نظام‌مند مبانی نظری

صفحه 173-215
فاطمه آخوندی برزکی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ مهدی شامی زنجانی

6.

تحلیل احساسات در شبکه‌های اجتماعی برای ارزیابی عملکرد سازمان‌های غیرانتفاعی

صفحه 217-251
الناز ولی زاده حمزه کلایی؛ آمنه خدیور؛ فاطمه عباسی

7.

ارائۀ چارچوب کارکرد رسانه‌های اجتماعی در ورود کارآفرینانۀ کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

صفحه 253-289
مهران رضوانی؛ مهرداد فروزنده؛ کمال سخدری


login