1.

نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک

صفحه 7-41
سمیه بهمن آبادی؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ نورعلی فرخی؛ اصغر مینائی

2.

مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو

صفحه 43-68
مریم پارساییان؛ ابراهیم خدایی؛ بلال ایزانلو؛ کیوان صالحی؛ سیما نقی زاده

3.

ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی

صفحه 69-102
معصومه استاجی؛ رضا مراد صحرایی؛ منیره شهباز

4.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق

صفحه 103-130
سیده خدیجه امیریان؛ افصل السادات حسینی دهشیری

5.

واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان»

صفحه 131-168
مظهر بابائی؛ نارین روحانی؛ فاطمه دیجور

6.

بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزم‌های دفاعی در معلمان

صفحه 169-163
معصومه السادات ابطحی؛ نرگس بخشی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login