1.

مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چندارزشی چند‌بعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده

صفحه 7-31
مهدی مولایی یساولی؛ علی دلاور؛ محمد عسگری؛ جلیل یونسی؛ وحید رضایی تبار

2.

الزامات همترازسازی نمرات در نسخه‌های جایگزین آزمون‌های سرنوشت‌ساز: مورد مطالعه آزمون سراسری داوطلبان زبان‌های خارجی

صفحه 33-53
عبدالکریم شادمهر؛ عنایت اله زمانپور؛ شعیب قاسمی

3.

بررسی و انطباق ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله‌ موقعیتی در دانشجویان

صفحه 55-81
سیدعلی شریفی فرد؛ مسیب یارمحمدی واصل؛ گلناز علی بابایی؛ صفدر نبی زاده؛ زهرا جاودان

4.

مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری

صفحه 83-106
شکوفه موسوی؛ علی خدائی؛ امید شکری

5.

هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER)

صفحه 107-130
زهرا زاهدی؛ کوروش محمدی؛ انور دست باز؛ آرمان عزیزی

6.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری

صفحه 131-159
فرهاد کاروان


login