1.

The Effect of Brand, Design and Price on Perceived Quality and Re-Intent of Customers to Purchase Sports Brand Shoes

دوره 1، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 117-138
Ali Benesbordi؛ Javad Fesanghari؛ Samaneh Ranjbar؛ Narges Bidkhori

2.

اثرات قیمتی مالیات بر ارزش افزوده با استفاده از تکنیک داده- ستانده (مورد ایران)

دوره 16، شماره 47، تیر 1390، صفحه 105-127
علی فریدزاد؛ سهیلا پروین؛ علی‌اصغر بانویی

3.

ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی

دوره 6، شماره 15، فروردین 1386، صفحه 51-85
علی محمدنیا

4.

بررسی اثرات نامتقارن نوسانات دلار و یورو بر تولید و قیمت در ایران: رهیافت غیرخطی مارکوف سوییچینگ

دوره 12، شماره 46، مهر 1391، صفحه 117-140
فیروز فلاحی؛ پرویز محمدزاده؛ علی رضازاده؛ سیاوش محمدپور؛ محمدحسین شررخواه

5.

بررسی توجه مصرف‌کننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 201-232
محسن نظری؛ روزا هندیجانی؛ زینب محمدی؛ سعیده اسماعیلی

6.

عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی

دوره 9، شماره 27، آبان 1393، صفحه 23-46
علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی؛ فاطمه هنرور باوجدان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login