1.

اثربخشی مداخلات چندبعدی انگیزشی- شناختی بر ارزش تکلیف، جهت‌گیری هدف تبحری و خودکارآمدی تحصیلی

دوره 11، شماره 36، تیر 1394، صفحه 111-129
مهری اخلاقی؛ سیاوش طالع پسند

2.

آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطه‏گری هیجان‏های تحصیلی

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 85-109
شهرام واحدی؛ سعید قره‌آغاجی

3.

تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش‌آموز و سطح کلاس بر بهترین اهداف شخصی دانش‌آموزان

دوره 15، شماره 51، فروردین 1398، صفحه 27-50
الهه حجازی؛ مهسا صالح نجفی؛ فهیمه عباسی

4.

رابطه ارزش تکلیف و اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه‏ای جهت‏گیری هدفی

دوره 9، شماره 27، فروردین 1392، صفحه 98-111
فریبرز درتاج

5.

مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی

دوره 8، شماره 30، تیر 1396، صفحه 1-24
کامران شیوندی؛ فریبرز درتاج؛ نور علی فرخی؛ صغری ابراهیمی قوام

6.

نقش مؤلفه‏های انتظار- ارزش بر پیشرفت شیمی دانش‏آموزان

دوره 6، شماره 18، مهر 1389، صفحه 40-73
فخری‏السادت حسینی؛ سیاوش طالع‏پسند؛ ایمان ا... بیگدلی

7.

نقش واسطه ای هیجان های پیشرفت در رابطه میان سبکهای اسنادی و ارزش تکلیف با فرسودگی تحصیلی

دوره 9، شماره 34، تیر 1397، صفحه 119-140
سمیه هاشمی چلیچه؛ زهرا هاشمی؛ زهرا نقش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login