1.

ارائه یک روش جدید برای ارزیابی و انتخاب سبد پروژه های توسعه محصول جدید

دوره 15، شماره 47، پاییز 1396، صفحه 23-43
سید مجتبی هاشمی مجومرد؛ مسعود کسایی

2.

شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت توسعه محصول جدید با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستم

دوره 17، شماره 52، بهار 1398، صفحه 39-57
طیبه عباس نژاد؛ رضا شفی زاده؛ محمد غفورنیا

3.

شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موثر در توسعه محصول جدید در گروه خودرو سازی سایپا با رویکرد AHP

دوره 8، شماره 20، بهار 1390، صفحه 167-194
علیرضا ممقانی؛ سهیل سرمد سعیدی؛ محمدرضا کاباران زاد قدیم


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.