1.

The Effects of Computerized Dynamic Assessment on Promoting At-Risk Advanced Iranian EFL Students’ Reading Skills

دوره 4، شماره 2، اسفند 2015، صفحه 26-1
Saman Ebadi؛ Abdulbaset Saeedian

2.

اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن

دوره 13، شماره 49، فروردین 1402، صفحه 173-207
فاطمه پورچیت ساز؛ کاظم برزگر بفرویی؛ مریم زارع

3.

اثربخشی نرم‌افزار آموزشی خانواده‌محور بر مهارت‌های خواندن در دانش‌آموزان ابتدایی با اختلال خواندن

دوره 9، شماره 36، بهمن 1398، صفحه 1-13
علی علیپور صنوبری؛ حمید علیزاده؛ علی اکبر ارجمند نیا؛ سعید حسن زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login