1.

Construction and Validation of a Critical Pedagogy Questionnaire to Assess ELT Teachers: A Mixed-Method Study

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 333-375
Seyyed Mohammad Reza Adel؛ Ahmadreza Egtesadi؛ Fatemeh Sadeghi

2.

Teacher Evaluation in EFL Context: Development and Validation of a Teacher Evaluation Questionnaire

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 147-187
Masoomeh Estaji؛ Mohsen Shafaghi

3.

ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی

دوره 6، شماره 23، فروردین 1395، صفحه 23-43
ندا افشاریان؛ فریبرز درتاج

4.

ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی

دوره 9، شماره 35، فروردین 1398، صفحه 55-74
محمد کوهی؛ یاسر گراوند؛ عباس قاسم زاده؛ احسان عباسی جوشقان

5.

ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس " تاب‌آوری‌خانواده " سیکسیبی

دوره 5، شماره 18، دی 1393، صفحه 133-156
کیانوش زهراکار؛ خبات کرمی؛ کاملیا بزرگمنش

6.

اعتباریابی آمادگی فرصت‌یابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی

دوره 7، شماره 26، دی 1395، صفحه 199-224
سیدسجاد طباطبائی؛ مهدی لسانی

7.

اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV)

دوره 3، شماره 10، دی 1391، صفحه 103-138
مریم مقدسین؛ محمدرضا فلسفی نژاد

8.

بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی

دوره 6، شماره 22، دی 1394، صفحه 115-134
ملیحه ترشابی؛ کاظم رسول زاده طباطبایی؛ محمد علی بشارت؛ علی عسگری

9.

بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان

دوره 8، شماره 30، دی 1396، صفحه 47-60
برزو امیرپور؛ افسانه شهبازی راد

10.

بررسی رابطه بین تواناسازندههای مدیریت دانش و پاسخگویی در صنعت کاشی و سرامیک ایران: پژوهش آمیخته اکتشافی

دوره 9، شماره 25، تیر 1391، صفحه 109-132
غلامرضا خوش سیما؛ علی مهرابی؛ حمید مهرابی؛ فاطمه شیروانی؛ محبوبه کاظمی

11.

بررسی ساختار عاملی سؤالات سندرمی سیاهه رفتاری کودک (CBCL) با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی

دوره 3، شماره 7، فروردین 1386، صفحه 93-116
اصغر مینایی

12.

بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی

دوره 5، شماره 20، تیر 1394، صفحه 1-29
اعظم برآبادی؛ لیلا حیدری نسب؛ مریم مقدسین

13.

بررسی مشخصه‏ های روان‏سنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان

دوره 2، شماره 5، مهر 1390، صفحه 1-17
داوود معنوی پور

14.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم‌ آنلاین در دانشجویان

دوره 18، شماره 64، تیر 1401، صفحه 85-108
سیده خدیجه امیریان؛ زینب رضایی؛ سمیه حاتمی کیا؛ حسین کارشکی

15.

بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد

دوره 9، شماره 35، فروردین 1398، صفحه 191-212
شیوا زارع زاده خیبری؛ سید امیر امین یزدی؛ شهربانو عالی؛ حسین کارشکی

16.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 دی 1402
سیده خدیجه امیریان؛ افصل السادات حسینی دهشیری

17.

بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک

دوره 13، شماره 51، خرداد 1402، صفحه 70-101
مرضیه کریمی؛ صادق نصری؛ فاطمه قائمی

18.

بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی

دوره 10، شماره 38، دی 1398، صفحه 147-163
سیده خدیجه مرادیانی گیزه رود؛ عزت اله قدم پور؛ مسعود صادقی؛ محمد عباسی؛ فیروزه غضنفری

19.

بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمال‌گرایی معنوی/مذهبی- 20

دوره 11، شماره 42، دی 1399، صفحه 37-65
محمدعلی بشارت؛ حجت اله فراهانی؛ نیلوفر فارسی جانی

20.

تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان

دوره 8، شماره 30، دی 1396، صفحه 189-220
محمد آزاد عبداله پور؛ فریبرز درتاج

21.

تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت-های استرس‌زا در دانشجویان

دوره 10، شماره 40، تیر 1399، صفحه 87-113
سمیه محبی؛ امید شکری؛ علی خدایی

22.

تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی مقیاس انگیزش وظایف شغلی اساتید

دوره 11، شماره 36، تیر 1394، صفحه 79-110
داریوش نوروزی؛ محمد رضا وحدانی اسدی؛ زهرا روحانی؛ معصومه جمشید زاده کیاسرایی

23.

تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان

دوره 7، شماره 26، دی 1395، صفحه 225-248
فریبرز گراوند؛ خدیجه ابوالمعالی؛ علیرضا کیامنش؛ حمزه گنجی

24.

تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامة انرژی ذهنی ورزشی در نمونه ایرانی

دوره 11، شماره 44، تیر 1400، صفحه 117-141
معصومه پروانه؛ جلال دهقانی زاده؛ سهیلا شهبازی

25.

رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه

دوره 3، شماره 11، فروردین 1392، صفحه 33-54
حمیده پاک مهر؛ فاطمه میردورقی؛ علی غنایی چمن آباد؛ مرتضی کرمی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login