1.

Crafting a Successful Seller-Customer Relationship for Sports Product: AHP Fuzzy Approach

دوره 2، شماره 3، شهریور 2020، صفحه 53-78
Saeed Sadeghi Boroujerdi؛ Maizaitulaidawati Md Husin؛ Hossein Mansouri؛ Ali Alavi

2.

بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام

دوره 8، شماره 10، دی 1398، صفحه 31-48
مهرداد محرم زاده؛ سعیده فتاح

3.

تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد

دوره 8، شماره 8، تیر 1398، صفحه 23-46
انیس منیعی؛ امین خطیبی؛ صدیقه حیدری نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login