1.

اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک‌ها با استفاده از سیستم فازی

دوره 13، شماره 48، فروردین 1392، صفحه 29-47
فتحیه مقدادیان؛ محمد لشکری؛ سید علیرضا داودی

2.

بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد

دوره 11، شماره 41، مهر 1401، صفحه 87-114
وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ غزل گلشن

3.

مدل ارزش‌گذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی

دوره 5، شماره 20، تیر 1396، صفحه 41-76
محمدعلی خاتمی فیروزآبادی؛ عباس عباسی آذر؛ محمد رضا تقوا؛ کامران فیضی

4.

مدل ارزش‌گذاری خدمات الکترونیکی نهادهای عمومی (مطالعه موردی شهرداری تهران)

دوره 17، شماره 55، دی 1398، صفحه 1-33
محمد علی خاتمی فیروزآبادی؛ عباس عباسی آذر؛ محمد رضا تقوا؛ کامران فیضی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login