1.

Motivating the Unmotivated: Making Teacher Corrective Feedback Work

دوره 7، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 87-110
Masoud Azizi؛ Majid Nemati

2.

Persian Speakers’ Recognition of English Relative Clauses: The Effects of Enhanced Input vs. Explicit Feedback Types

دوره 5، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 232-211
Nastaran Nosratzadegan؛ Zohreh Seifoori؛ Parviz Maftoon

3.

Pre-emption with or without Pre-task Planning: A Probe into L2 Lexical Diversity

دوره 7، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 1-24
Somayeh Hosseinzadeh؛ Karim Shabani؛ Saman Ebadi

4.

Task Implementation and EFL Learners’ Attention to Form: Examining the Effects of Pre-Task Planning and Post-Task transcription

دوره 12، شماره 1، شهریور 2023، صفحه 67-96
Masoud Saeedi

5.

The Effect of Task Repetition and Task Recycling on EFL Learners' Oral Performance

دوره 2، شماره 2، اسفند 2013، صفحه 137-163
Sasan Baleghizadeh؛ Reza Asadi

6.

از تعدیل تا معادل‌یابی

دوره 3، شماره 9، دی 1392، صفحه 85-102
رضا ناظمیان؛ زهره قربانی

7.

تاثیر سامانه خودکارسازی اداری بر تصمیم گیری مدیران( مورد مطالعه: بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی)

دوره 2، شماره 7، خرداد 1393، صفحه 1-17
محمد بخت آزمای بناب؛ حسین علی‌اصغرزاده رومیانی


login