1.

An Investigation into the Effect of Peer Group Responses on EFL Writing Achievement

دوره 9، شماره 30، دی 1385، صفحه 22-42
منصور فهیم

2.

The Role of Textual vs. Compound Input Enhancement in Developing Grammar Ability

دوره 3، شماره 1، شهریور 2014، صفحه 134-113
Gholam-Reza Abbasian؛ Nazilsa Yekani

3.

بررسی تطبیقی عاملیت آدمی در نظریه‌ای اسلامی در باب عمل و نظریه انتقادی هابرماس

دوره 2، شماره 7، مهر 1385، صفحه 7-22
خسرو باقری؛ زهره خسروی

4.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس

دوره 7، شماره 28، تیر 1396، صفحه 65-95
مرتضی طاهری؛ مجتبی طاهری

5.

کاربرد و ملاحظات روش شناختی نگرش‌سنجی نبضی در پیمایش‌های سازمانی

دوره 13، شماره 52، تیر 1402، صفحه 6-40
جلیل یونسی

6.

مدل درخواست بازخورد و تجدیدنظر در تصمیم بر اساس نگرش دانشجویان دکتری نسبت به بازخوردهای ارائه شده در مورد نوشتار و گروه علمی

دوره 10، شماره 34، دی 1393، صفحه 44-66
مرتضی طاهری؛ جلیل یونسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login