1.

Teacher Evaluation in EFL Context: Development and Validation of a Teacher Evaluation Questionnaire

دوره 7، شماره 2، پاییز و زمستان 2018، صفحه 147-187
Masoomeh Estaji؛ Mohsen Shafaghi

2.

بررسی ساختار عاملی سؤالات سندرمی سیاهه رفتاری کودک (CBCL) با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی

دوره 3، شماره 7، بهار 1386، صفحه 93-116
اصغر مینایی

3.

تأثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان

دوره 1، شماره 4، تابستان 1392، صفحه 88-111
مرتضی آ معلق؛ غلامرضا شهریاری؛ احد زارع رواسان

4.

تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان

دوره 8، شماره 30، زمستان 1396، صفحه 189-220
محمد آزاد عبداله پور؛ فریبرز درتاج

5.

تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان

دوره 7، شماره 26، زمستان 1395، صفحه 225-248
فریبرز گراوند؛ خدیجه ابوالمعالی؛ علیرضا کیامنش؛ حمزه گنجی

6.

ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان

دوره 8، شماره 29، پاییز 1396، صفحه 47-66
مرجان قوامی؛ محمدرضا عابدی؛ پریسا نیلفروشان

7.

ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال

دوره 5، شماره 19، بهار 1394، صفحه 50-65
حمید علیزاده؛ کوروش اسماعیلی؛ فریبا سهیلی

8.

ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان

دوره 4، شماره 13، پاییز 1392، صفحه 193-211
سمیه جمالی پاقلعه؛ احمد عابدی

9.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی

دوره 6، شماره 23، بهار 1395، صفحه 77-97
امید شکری؛ محمد حسین سنایی پور؛ زهرا رویایی؛ زهرا قره تپه ای

10.

ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان

دوره 6، شماره 21، پاییز 1394، صفحه 41-60
امید شکری؛ نوشین تمیزی؛ حسین پورشهریار؛ محمد آزاد عبدالله پور؛ زهره سادات اخوی؛ هانیه لواف


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.