دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,547,807
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,556,120
حسن نیاه, علی, نجفی, محمود, رضایی, علی محمد. (1395). مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(8), 1-20. doi: 10.22054/jti.2019.1734.1043
علی حسن نیاه; محمود نجفی; علی محمد رضایی. "مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 8, 1395, 1-20. doi: 10.22054/jti.2019.1734.1043
حسن نیاه, علی, نجفی, محمود, رضایی, علی محمد. (1395). 'مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(8), pp. 1-20. doi: 10.22054/jti.2019.1734.1043
حسن نیاه, علی, نجفی, محمود, رضایی, علی محمد. مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 2(8): 1-20. doi: 10.22054/jti.2019.1734.1043


login