حسن نیاه, علی, نجفی, محمود, رضایی, علی محمد. (1395). مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته. , 2(8), 1-20. doi: 10.22054/jti.2019.1734.1043
علی حسن نیاه; محمود نجفی; علی محمد رضایی. "مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته". , 2, 8, 1395, 1-20. doi: 10.22054/jti.2019.1734.1043
حسن نیاه, علی, نجفی, محمود, رضایی, علی محمد. (1395). 'مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته', , 2(8), pp. 1-20. doi: 10.22054/jti.2019.1734.1043
حسن نیاه, علی, نجفی, محمود, رضایی, علی محمد. مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته. , 1395; 2(8): 1-20. doi: 10.22054/jti.2019.1734.1043


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.