. (1398). تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی. , 8(30), 115-136. doi: 10.22054/ims.2019.10620
. "تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی". , 8, 30, 1398, 115-136. doi: 10.22054/ims.2019.10620
. (1398). 'تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی', , 8(30), pp. 115-136. doi: 10.22054/ims.2019.10620
. تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی. , 1398; 8(30): 115-136. doi: 10.22054/ims.2019.10620


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.