1.

ویژگی‌های محتوایی شرکت‎های تازه تأسیس فناوری محور

صفحه 5-32
حسن بودلائی؛ اکبر بهمنی؛ یوسف محمدی مقدم

2.

نقش پیاده‌سازی چارچوب‌های مدیریت خدمات و امنیت در تداوم خدمات فناوری اطلاعات

صفحه 33-54
سهیلا جعفرنژاد؛ محمدرضا تقوا

3.

سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع

صفحه 55-78
الهام صدوقی نیا؛ علیرضا حسن زاده؛ شعبان الهی؛ شقایق صحرایی

4.

راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف

صفحه 79-114
سید جلال‌الدین حسینی دهشیری؛ مجتبی آقایی؛ جمشید صالحی صدقیانی

5.

تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی

صفحه 115-136
عباس شول؛ علی عابدینی؛ نیما سلطانی نژاد

6.

تحلیل ارتباط میان شاخص‌های کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه‌ شناختی فازی

صفحه 137-162
غلامرضا جمالی؛ سید اسماعیل موسوی؛ معصومه محمدی

7.

شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا

صفحه 163-188
نگارالسادات مصباحی جهرمی؛ وحیدرضا میرابی؛ سراج‌الدین محبی؛ مهدی باقری

8.

مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019

صفحه 189-222
جلال حقیقت منفرد؛ سید غلامحسن طباطبائی؛ روح‌الله داداش‌نیا کاسمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login