1.

ویژگی‌های محتوایی شرکت‎های تازه تأسیس فناوری محور

صفحه 5-32

2.

نقش پیاده‌سازی چارچوب‌های مدیریت خدمات و امنیت در تداوم خدمات فناوری اطلاعات

صفحه 33-54

3.

سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع

صفحه 55-78

4.

راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف

صفحه 79-114

5.

تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی

صفحه 115-136

6.

تحلیل ارتباط میان شاخص‌های کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه‌ شناختی فازی

صفحه 137-162

7.

شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا

صفحه 163-188

8.

مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019

صفحه 189-222


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.