. (1398). شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا. , 8(30), 163-188. doi: 10.22054/ims.2019.10622
. "شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا". , 8, 30, 1398, 163-188. doi: 10.22054/ims.2019.10622
. (1398). 'شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا', , 8(30), pp. 163-188. doi: 10.22054/ims.2019.10622
. شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا. , 1398; 8(30): 163-188. doi: 10.22054/ims.2019.10622


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.