دهدشتی, زهره, خانی, سجاد, اجلی, امین. (1392). نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(25), 34-68.
زهره دهدشتی; سجاد خانی; امین اجلی. "نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 25, 1392, 34-68.
دهدشتی, زهره, خانی, سجاد, اجلی, امین. (1392). 'نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(25), pp. 34-68.
دهدشتی, زهره, خانی, سجاد, اجلی, امین. نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 9(25): 34-68.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login