1.

ارزیابی موانع پیاده سازی استراتژی در صنعت گردشگری

صفحه 7-33
نادر مظلومی؛ سید حسین جلالی

2.

نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان

صفحه 34-68
زهره دهدشتی؛ سجاد خانی؛ امین اجلی

3.

توان ها و قابلیت های اکوتوریستی مناطق حفاظت شده محیط زیست در جهت توسعه پایدار بررسی (مطالعه موردی: منطقه ی حفاظت شده جهان نمای گرگان)

صفحه 70-86
امیر صابری؛ علیرضا صالحی کارونیان؛ زینب صالحی کارونیان

4.

ارزیابی توانمندیهای ژئوتوریسمی ژئومورفوسایتهای شهرستان مهاباد

صفحه 88-114
مهران مقصودی؛ محسن برزکار؛ موسی عباسی؛ انور مرادی

5.

نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال در استان خراسان رضوی

صفحه 106-141
هادی رفیعی دارانی؛ جواد براتی

6.

ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری

صفحه 142-158
هایده آرا؛ شعله شاهوردی قهفرخی؛ پوریا خرازی؛ محمد کیا کیانیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login