قربانی زاده, وجه اله, قلندری, همت مراد. (1391). عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران‌کد) توسط شرکت‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), 25-51.
وجه اله قربانی زاده; همت مراد قلندری. "عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران‌کد) توسط شرکت‌ها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 2, 1391, 25-51.
قربانی زاده, وجه اله, قلندری, همت مراد. (1391). 'عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران‌کد) توسط شرکت‌ها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), pp. 25-51.
قربانی زاده, وجه اله, قلندری, همت مراد. عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران‌کد) توسط شرکت‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 1(2): 25-51.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login