دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,837
تعداد مشاهده مقاله54,835,410
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,700,132
قاسمی ارگنه, محمد, نیکخو, فاطمه, فیروزکوهی برنج آبادی, مجید, عظیمی گروسی, صمد. (1400). طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(59), 121-143. doi: 10.22054/jep.2021.49729.2887
محمد قاسمی ارگنه; فاطمه نیکخو; مجید فیروزکوهی برنج آبادی; صمد عظیمی گروسی. "طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 59, 1400, 121-143. doi: 10.22054/jep.2021.49729.2887
قاسمی ارگنه, محمد, نیکخو, فاطمه, فیروزکوهی برنج آبادی, مجید, عظیمی گروسی, صمد. (1400). 'طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(59), pp. 121-143. doi: 10.22054/jep.2021.49729.2887
قاسمی ارگنه, محمد, نیکخو, فاطمه, فیروزکوهی برنج آبادی, مجید, عظیمی گروسی, صمد. طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 17(59): 121-143. doi: 10.22054/jep.2021.49729.2887


login