دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات17,978
تعداد مشاهده مقاله55,247,508
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,905,138
نادری, فاطمه, آیتی, محسن, خامسان, احمد. (1400). الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصی‌سازی یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(59), 253-287. doi: 10.22054/jep.2021.47205.2790
فاطمه نادری; محسن آیتی; احمد خامسان. "الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصی‌سازی یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 59, 1400, 253-287. doi: 10.22054/jep.2021.47205.2790
نادری, فاطمه, آیتی, محسن, خامسان, احمد. (1400). 'الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصی‌سازی یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(59), pp. 253-287. doi: 10.22054/jep.2021.47205.2790
نادری, فاطمه, آیتی, محسن, خامسان, احمد. الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصی‌سازی یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 17(59): 253-287. doi: 10.22054/jep.2021.47205.2790


login