دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,825
تعداد مشاهده مقاله54,813,222
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,690,445
زیبایی ثانی, مرتضی, محمدی پور, محمد, شکیبا, ابوالقاسم. (1402). مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 19(68), 128-150. doi: 10.22054/jep.2023.71008.3745
مرتضی زیبایی ثانی; محمد محمدی پور; ابوالقاسم شکیبا. "مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 19, 68, 1402, 128-150. doi: 10.22054/jep.2023.71008.3745
زیبایی ثانی, مرتضی, محمدی پور, محمد, شکیبا, ابوالقاسم. (1402). 'مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 19(68), pp. 128-150. doi: 10.22054/jep.2023.71008.3745
زیبایی ثانی, مرتضی, محمدی پور, محمد, شکیبا, ابوالقاسم. مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 19(68): 128-150. doi: 10.22054/jep.2023.71008.3745


login