1.

مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان

صفحه 1-25
سالار قاسمی؛ قدسی احقر؛ داود تقوایی

2.

رابطه سیستم‌های مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‌ای اختلال در تنظیم هیجان

صفحه 26-45
لیلا علیزاده؛ خدامراد مومنی؛ هاشم جبرائیلی

3.

تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان

صفحه 46-70
سید عباس رضوی؛ فرشته خادمی نیا؛ سید منصور مرعشی

4.

پیش‌بینی آسیب‌ پذیری روانشناختی عملکردی ورزشی براساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت‌های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار

صفحه 72-101
علی جلیلی شیشوان

5.

 فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب آوری

صفحه 102-126
مرضیه غلامی توران پشتی

6.

مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی

صفحه 128-150
مرتضی زیبایی ثانی؛ محمد محمدی پور؛ ابوالقاسم شکیبا

7.

آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم

صفحه 152-180
محمد احمدی ده قطب الدینی؛ محمد شرفی؛ مریم غلامرضایی نژاد اناری؛ الهام محمودآبادی

8.

اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2

ابراهیم ابوالقاسمی؛ علی دلاور؛ محمدمهدی فرقانی؛ عطاالله ابطحی؛ فاطمه قائمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login