دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,835,162
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,346,264
میکاییلی منیع, فرزانه, ارژنگی, بهزاد, یارمحمدی شورگلی, گلدار, عیسی زادگان, علی. (1402). مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(52), 1-39. doi: 10.22054/jcps.2024.74877.2954
فرزانه میکاییلی منیع; بهزاد ارژنگی; گلدار یارمحمدی شورگلی; علی عیسی زادگان. "مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 52, 1402, 1-39. doi: 10.22054/jcps.2024.74877.2954
میکاییلی منیع, فرزانه, ارژنگی, بهزاد, یارمحمدی شورگلی, گلدار, عیسی زادگان, علی. (1402). 'مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(52), pp. 1-39. doi: 10.22054/jcps.2024.74877.2954
میکاییلی منیع, فرزانه, ارژنگی, بهزاد, یارمحمدی شورگلی, گلدار, عیسی زادگان, علی. مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 14(52): 1-39. doi: 10.22054/jcps.2024.74877.2954


login