دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,825
تعداد مشاهده مقاله54,813,267
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,690,475
میکاییلی منیع, فرزانه, ارژنگی, بهزاد, یارمحمدی شورگلی, گلدار, عیسی زادگان, علی. (1402). مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(52), 1-39. doi: 10.22054/jcps.2024.74877.2954
فرزانه میکاییلی منیع; بهزاد ارژنگی; گلدار یارمحمدی شورگلی; علی عیسی زادگان. "مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 52, 1402, 1-39. doi: 10.22054/jcps.2024.74877.2954
میکاییلی منیع, فرزانه, ارژنگی, بهزاد, یارمحمدی شورگلی, گلدار, عیسی زادگان, علی. (1402). 'مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(52), pp. 1-39. doi: 10.22054/jcps.2024.74877.2954
میکاییلی منیع, فرزانه, ارژنگی, بهزاد, یارمحمدی شورگلی, گلدار, عیسی زادگان, علی. مقایسه اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش ترس از ارزیابی منفی و رفتارهای ایمن در دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 14(52): 1-39. doi: 10.22054/jcps.2024.74877.2954


login