باقری, حوریه, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, اسدزاده, حسن. (1404). تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریۀ کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیّت تحصیلی دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(76), 7-44. doi: 10.22054/jep.2025.80626.4031
حوریه باقری; فریبرز درتاج; اسماعیل سعدی پور; حسن اسدزاده. "تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریۀ کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیّت تحصیلی دانش‌آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 21, 76, 1404, 7-44. doi: 10.22054/jep.2025.80626.4031
باقری, حوریه, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, اسدزاده, حسن. (1404). 'تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریۀ کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیّت تحصیلی دانش‌آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(76), pp. 7-44. doi: 10.22054/jep.2025.80626.4031
باقری, حوریه, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, اسدزاده, حسن. تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریۀ کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیّت تحصیلی دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 21(76): 7-44. doi: 10.22054/jep.2025.80626.4031


login