آقائی, محمدحسن, حسنوند, محمد باقر, تاری, علی. (1404). بررسی روابط ساختاری بین کارکردهای اجرایی، انگیزه تحصیلی، اضطراب و افسردگی در بین دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(76), 147-169. doi: 10.22054/jep.2025.82086.4078
محمدحسن آقائی; محمد باقر حسنوند; علی تاری. "بررسی روابط ساختاری بین کارکردهای اجرایی، انگیزه تحصیلی، اضطراب و افسردگی در بین دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 21, 76, 1404, 147-169. doi: 10.22054/jep.2025.82086.4078
آقائی, محمدحسن, حسنوند, محمد باقر, تاری, علی. (1404). 'بررسی روابط ساختاری بین کارکردهای اجرایی، انگیزه تحصیلی، اضطراب و افسردگی در بین دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(76), pp. 147-169. doi: 10.22054/jep.2025.82086.4078
آقائی, محمدحسن, حسنوند, محمد باقر, تاری, علی. بررسی روابط ساختاری بین کارکردهای اجرایی، انگیزه تحصیلی، اضطراب و افسردگی در بین دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 21(76): 147-169. doi: 10.22054/jep.2025.82086.4078