دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,820,760
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,343,901
آقائی, محمدحسن, حسنوند, محمد باقر, تاری, علی. (1404). بررسی روابط ساختاری بین کارکردهای اجرایی، انگیزه تحصیلی، اضطراب و افسردگی در بین دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(76), 147-169. doi: 10.22054/jep.2025.82086.4078
محمدحسن آقائی; محمد باقر حسنوند; علی تاری. "بررسی روابط ساختاری بین کارکردهای اجرایی، انگیزه تحصیلی، اضطراب و افسردگی در بین دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 21, 76, 1404, 147-169. doi: 10.22054/jep.2025.82086.4078
آقائی, محمدحسن, حسنوند, محمد باقر, تاری, علی. (1404). 'بررسی روابط ساختاری بین کارکردهای اجرایی، انگیزه تحصیلی، اضطراب و افسردگی در بین دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(76), pp. 147-169. doi: 10.22054/jep.2025.82086.4078
آقائی, محمدحسن, حسنوند, محمد باقر, تاری, علی. بررسی روابط ساختاری بین کارکردهای اجرایی، انگیزه تحصیلی، اضطراب و افسردگی در بین دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 21(76): 147-169. doi: 10.22054/jep.2025.82086.4078


login