دزفولی, محمدرضا, سرداری, احمد. (1404). تاثیر رویکرد بازارگرایی مبتنی بر کاربرد استراتژیک رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی و مالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/natm.2025.84137.1019
محمدرضا دزفولی; احمد سرداری. "تاثیر رویکرد بازارگرایی مبتنی بر کاربرد استراتژیک رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی و مالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22054/natm.2025.84137.1019
دزفولی, محمدرضا, سرداری, احمد. (1404). 'تاثیر رویکرد بازارگرایی مبتنی بر کاربرد استراتژیک رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی و مالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/natm.2025.84137.1019
دزفولی, محمدرضا, سرداری, احمد. تاثیر رویکرد بازارگرایی مبتنی بر کاربرد استراتژیک رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی و مالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22054/natm.2025.84137.1019