دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,837
تعداد مشاهده مقاله54,835,376
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,700,129
دزفولی, محمدرضا, سرداری, احمد. (1404). تاثیر رویکرد بازارگرایی مبتنی بر کاربرد استراتژیک رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی و مالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/natm.2025.84137.1019
محمدرضا دزفولی; احمد سرداری. "تاثیر رویکرد بازارگرایی مبتنی بر کاربرد استراتژیک رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی و مالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22054/natm.2025.84137.1019
دزفولی, محمدرضا, سرداری, احمد. (1404). 'تاثیر رویکرد بازارگرایی مبتنی بر کاربرد استراتژیک رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی و مالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/natm.2025.84137.1019
دزفولی, محمدرضا, سرداری, احمد. تاثیر رویکرد بازارگرایی مبتنی بر کاربرد استراتژیک رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی و مالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22054/natm.2025.84137.1019


login