دلاور, علی, قادری, اسماعیل, مجدی, نیما. (1394). جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(28), 1-16.
علی دلاور; اسماعیل قادری; نیما مجدی. "جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 28, 1394, 1-16.
دلاور, علی, قادری, اسماعیل, مجدی, نیما. (1394). 'جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(28), pp. 1-16.
دلاور, علی, قادری, اسماعیل, مجدی, نیما. جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 9(28): 1-16.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login