دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,828
تعداد مشاهده مقاله54,818,833
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,692,532
امینی‌فر, الهه, بهاءلو هوره, کبری. (1391). مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(26), 36-45.
الهه امینی‌فر; کبری بهاءلو هوره. "مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 26, 1391, 36-45.
امینی‌فر, الهه, بهاءلو هوره, کبری. (1391). 'مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(26), pp. 36-45.
امینی‌فر, الهه, بهاءلو هوره, کبری. مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 8(26): 36-45.


login