1.

راهبردهای یادگیری زبان دوم:در جستجوی نمایه‏ای برای زبان فارسی

صفحه 3-30
رضا‏مراد صحرایی؛ شراره خالقی زاده

2.

مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس

صفحه 36-45
الهه امینی‌فر؛ کبری بهاءلو هوره

3.

بازنگری برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی

صفحه 46-67
خدیجه علی آبادی

4.

ارتباط خود تنظیمی تحصیلی و خود اثربخشی با گرایش به تکالیف درسی

صفحه 70-83
کریم سواری؛ عبدالکاظم نیسی

5.

مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشه‏های مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساخت‏گرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی)

صفحه 84-106
زهره زبرجدیان؛ محمدرضا نیلی احمد ابادی

6.

بررسی میزان همخوانی برنامه‎درسی قصد‎ شده، اجرا شده و کسب ‎شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان

صفحه 106-154
حسن ملکی؛ علی دلاور؛ غلامعلی احمدی؛ محسن حاجی‎تبار فیروزجائی

7.

قلدری سنتی و سایبری در نوجوانان دختر مدارس راهنمایی: نقش کیفیت ارتباط معلم- دانش‏آموز

صفحه 152-175
منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ اسکندر فتحی اذر؛ پروانه علائی

8.

ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش‏آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا

صفحه 178-211
کاظم برزگر بفرویی؛ اسماعیل سعدی پور؛ صغری ابراهیمی قوام؛ نورعلی فرخی

9.

بررسی رابطه ویژگی‏های شخصیتی، باورهای انگیزشی و استراتژی‏های یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشجویان گروه‏های علوم انسانی و علوم پایه

صفحه 212-233
اکبر رضائی؛ محسن خورشا؛ حمیدرضا مقامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login