دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,658
تعداد مشاهده مقاله53,736,267
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,322,906
برزگر بفرویی, کاظم, سعدی پور, اسماعیل, ابراهیمی قوام, صغری, فرخی, نورعلی. (1391). ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش‏آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(26), 178-211.
کاظم برزگر بفرویی; اسماعیل سعدی پور; صغری ابراهیمی قوام; نورعلی فرخی. "ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش‏آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 26, 1391, 178-211.
برزگر بفرویی, کاظم, سعدی پور, اسماعیل, ابراهیمی قوام, صغری, فرخی, نورعلی. (1391). 'ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش‏آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(26), pp. 178-211.
برزگر بفرویی, کاظم, سعدی پور, اسماعیل, ابراهیمی قوام, صغری, فرخی, نورعلی. ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش‏آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 8(26): 178-211.


login