برزگر بفرویی, کاظم, سعدی پور, اسماعیل, ابراهیمی قوام, صغری, فرخی, نورعلی. (1391). ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش‏آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(26), 178-211.
کاظم برزگر بفرویی; اسماعیل سعدی پور; صغری ابراهیمی قوام; نورعلی فرخی. "ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش‏آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 26, 1391, 178-211.
برزگر بفرویی, کاظم, سعدی پور, اسماعیل, ابراهیمی قوام, صغری, فرخی, نورعلی. (1391). 'ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش‏آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(26), pp. 178-211.
برزگر بفرویی, کاظم, سعدی پور, اسماعیل, ابراهیمی قوام, صغری, فرخی, نورعلی. ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش‏آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 8(26): 178-211.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login