دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,838
تعداد مشاهده مقاله54,851,323
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,715,222
زبرجدیان, زهره, نیلی احمد ابادی, محمدرضا. (1391). مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشه‏های مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساخت‏گرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(26), 84-106.
زهره زبرجدیان; محمدرضا نیلی احمد ابادی. "مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشه‏های مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساخت‏گرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 26, 1391, 84-106.
زبرجدیان, زهره, نیلی احمد ابادی, محمدرضا. (1391). 'مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشه‏های مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساخت‏گرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(26), pp. 84-106.
زبرجدیان, زهره, نیلی احمد ابادی, محمدرضا. مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشه‏های مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساخت‏گرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 8(26): 84-106.


login